رایزنی حماس برای اجرای مرحله دوم از توافق آتش بس

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:27
حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در چارچوب طرح ترامپ دیدار‌ها ورایزنی‌هایی در قاهره به همراه میانجیگران وگروه‌های فلسطینی درباره اجرای بقیه پایبندی مرحله نخست از توافق " شرم الشیخ" و مرحله دوم انجام دادیم.

رایزنی حماس برای اجرای مرحله دوم از توافق آتش بس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از کانال تلگرامی شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در چارچوب طرح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار‌ها ورایزنی‌هایی در قاهره به همراه میانجیگران وگروه‌های فلسطینی درباره اجرای بقیه پایبندی مرحله نخست از توافق " شرم الشیخ" و آمادگی برای مرحله دوم از این توافق انجام دادیم.

در این بیانیه آمده است: حماس و گروه‌های فلسطینی با پیشنهاد‌های ارائه شده برای دستیابی به آتش بس قابل قبول همکاری بالایی داشتند.

این بیانیه می‌افزاید: ما به ادامه مذاکرات با میانجیگران برای پشت سرگذاشتن تمام موانع اهتمام می‌ورزیم بنابراین بعد از پایان رایزنی‌ها با فرماندهان این جنبش و گروه‌های فلسطینی پاسخ مان را به پیشنهاد‌های ارائه شده خواهیم داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.