بازداشت جاسوس‌های جدید در اراضی اشغالی

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:01
رسانه های صهیونیستی مدعی بازداشت ۲ صهیونیست دیگر به اتهام جاسوسی برای ایران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، ۲ صهیونیست دیگر به اتهام همکاری با سرویس اطلاعات ایران بازداشت شده اند.

در این گزارش آمده است، این افراد برای آموزش دیدن در یک کشور عربی برنامه ریزی می کردند.

پیش از این نیز محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به گسترش جاسوسی در اراضی اشغالی علیه تل آویو و به نفع ایران هشدار داده بودند.

چندی قبل نیز بازداشت نظامیان صهیونیست به اتهام جاسوسی باعث تشدید نگرانی ها در اراضی اشغالی شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.