آمریکا در جنگ با ایران شکست خورد

افکار نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 10:45
رئیس جمهور بلاروس روز دوشنبه با تشبیه دولت آمریکا به یک دیکتاتوری، گفت که درگیری با ایران برای واشنگتن با شکست همراه است.

 «الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس امروز (دوشنبه) گفت که آمریکا در جنگ با جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.لوکاشنکو در مصاحبه با شبکه «راشاتودی»، ضمن تشبیه دولت آمریکا به یک دیکتاتوری، تصریح کرد که درگیری با ایران برای واشنگتن با شکست همراه است.وی در این‌باره توضیح داد: «دیکتاتوری همیشه به نوعی شکست و فروپاشی منجر می‌شود. درست مانند اتفاقی که برای (آمریکا) با ایران افتاد. حالا شاید نه فروپاشی، بلکه چیزی شبیه شکست رخ داده است».رئیس جمهور بلاروس درباره ملحق نشدن متحدان واشنگتن به جنگ تحمیلی علیه ایران نیز گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خود را از اتحادیه اروپا و ناتو فاصله داد و فقط به منافع داخلی فکر می‌کرد.راشاتودی به نقل از لوکاشنکو گزارش داد: «ترامپ به آنها (اتحادیه اروپا) نشان داد که مسائل شما به خودتان مربوط است، آنها هیچ ارتباطی با آمریکا ندارند. اگرچه آنها [اتحادیه] دارند، اما او خود را از اتحادیه اروپا، از اروپا، حتی از ناتو فاصله داد. مسائل او، مسائل آمریکایی است».

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.