مهدیه اسفندیاری در بیمارستان بستری شد

الف یکشنبه 30 فروردین 1405 - 15:19
مهدیه اسفندیاری دانش آموخته دانشگاه الزهرا (س) از شب گذشته در بیمارستان بستری شد.

به گزارش تسنیم، برنامه دختر ایران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (ع) و به یاد بانوان دانشجوی شهیده جنگ تحمیلی اخیر صبح امروز در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

همچنین قرار بود در این برنامه، مراسم استقبال از مهدیه اسفندیاری دانش آموخته زبان فرانسه این دانشگاه نیز برگزار شود که به دلیل وضعیت جسمی نامساعد و بستری شدن وی در بیمارستان برگزار نشد.

به گزارش تسنیم،  مهدیه اسفندیاری فعال حقوق فلسطینیان اوایل اسفند 1403 در فرانسه زندانی شد. مهدیه اسفندیاری پس از 14 ماه اسارت در فرانسه، آزاد و وارد کشور شد.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.