مالزی: کشورهای غربی به بازار انرژی روسیه برگشته‌اند

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:10
نخست‌وزیر مالزی گفت در نتیجه تنش ژئوپلیتیک مرتبط با ایران، کشورهای غربی به بازار انرژی روسیه برگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، انور ابراهیم نخست‌وزیر مالزی گفت: تنش‌های ژئوپلیتیکی مرتبط با ایران، آمریکا و اروپا به‌طور مستقیم بر بخش‌های حمل‌ونقل و سوخت جهانی تأثیر گذاشته است.

وی افزود: شرکت نفت و گاز دولتی این کشور در حال بررسی امکان خرید نفت روسیه است.

نخست‌وزیر مالزی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی که پیش‌تر علیه مسکو تحریم وضع کرده بودند، اکنون به‌دلیل فشارهای اقتصادی دوباره به بازار انرژی روسیه بازگشته‌اند.

نخست وزیر مالزی روز گذشته نیز در یک نشست محلی از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران انتقاد کرده و با مردم و رهبری ایران ابراز همدردی کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.