به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رسانههای عبری اعلام کردند علیرغم آتشبس در لبنان، در حادثه میدانی ۶ نظامی صهیونیست زخمی شده، با بالگرد به بیمارستان رمبام در حیفا انتقال یافتند.
این رسانهها افزودند بر اساس آمار اولیه، ۶ نظامی صهیونیست در انفجار مین ضدنفری در جنوب لبنان زخمی شدهاند که وضع یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
به گزارش رسانههای عبری این حادثه امنیتی ساعتی پیش در جنوب لبنان روی داده و با حادثه صبح روز گذشته و انفجار ساختمانی به روی نظامیان صهیونیست متفاوت است.
رژیم صهیونیستی با وجود اعلام آتشبس همچنان با حملات توپخانهای و منفجر کردن منازل مردم در مناطق جنوبی لبنان، این توافق را نقض میکند.
صهیونیستها صبح امروز اعلام کردند که همانند نوار غزه به دنبال ایجاد «منطقه زرد» در جنوب لبنان و تخریب منازل مردم و جلوگیری از بازگشت آنها به خانههایشان هستند.