امکان خروج وسایل شخصی از خوابگاه های دانشگاه الزهرا(س) فراهم شد

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 11:36
دانشگاه الزهرا(س) در اطلاعیه ای اعلام کرد: امکان برداشتن وسایل شخصی دانشجویان از خوابگاه از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ فروردین فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه الزهرا(س) در اطلاعیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی سلامتی برای دانشجویان اعلام کرد: نظر به درخواست‌ دانشجویان جهت برداشتن وسایل شخصی خود، از تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۹ الی ۱۴۰۵/۰۱/۳۱ در بازه زمانی ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۳۰ امکان مراجعه به خوابگاه فراهم است.

نظر به شرایط ناپایدار کنونی، امکان اسکان تحت هیچ شرایطی مقدور نبوده و دانشجویان پس از برداشتن وسایل خود بلافاصله خوابگاه را ترک و به محل سکونت اصلی خود مراجعت خواهند نمود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.