موج بازگشت شهروندان لبنانی به جنوب بعد از آتش‌بس

مشرق نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 09:14
بعد از اعلام آتش بس ۱۰ روزه در لبنان موج بازگشت ساکنان مناطق جنوبی این کشور به سمت خانه های خود آغاز شد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد، شهروندان لبنانی از نخستین ساعات بامداد امروز در حال بازگشت به ضاحیه جنوبی بیروت هستند.

وی اضافه کرد، از باماد امروز حرکت اتوبوس ها برای انتقال شهروندان لبنانی به محل های سکونتشان در روستاهای نبطیه و اطراف آن بعد از اعلام آتش بس قطع نمی شود.

خبرنگار المیادین تصریح کرد: بعد از یک ساعت از اعلام آتش بس حرکت لبنانی ها به سمت روستاهای جنوبی شدت گرفت. بعد از بازگشایی پل القاسمیه که توسط رژیم صهیونیستی تخریب شده بود مردم لبنانی به سمت مناطق جنوب رود لیتانی حرکت می کنند. شاهد ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به مناطق جنوبی لبنان هستیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.