اگر دوباره جنگی باشد باافتخار لباس رزم می‌پوشم

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 08:07
مصطفی راغب در یادداشتی نوشت: اگر دوباره جنگی باشد باافتخار لباس رزم می‌پوشم.

اگر دوباره جنگی باشد باافتخار لباس رزم می‌پوشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مصطفی راغب، خواننده در یادداشتی نوشت: درباره‌ی وطن و چرایی حضورش در کنار مردم گفت: روز‌های اول در خیابان‌ها می‌گشتم و از داخل خودرو نظاره‌گر مردم بودم، اما به‌مرور که این حجم ازخودگذشتگی مردم را آن هم در سردترین شب‌های سال دیدم، شب‌های بعد پرچم ایران را در دست گرفتم و در کنار مردم حاضر شدم؛ تا هم به حاضران انرژی بدهم و هم کمی با حضورم خستگی را از تن آنها در کنم.

وطن برای من مانند مادر است. در طول این روز‌ها همیشه دوست داشتم کاری به‌جز موسیقی انجام دهم؛ وقتی باخبر شدم پویش «جان‌فدا» برای دفاع از وطن راه‌اندازی شده و مردم به‌عنوان داوطلب می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند، من هم باافتخار در این پویش ثبت‌نام کردم. البته من ثانیه به ثانیه این روز‌ها همواره امیدوارم سایه جنگ زودتر از سر کشورمان دور شود و کار به شدید شدن این جنگ نکشد؛ اما اگر کشید باافتخار لباس رزم می‌پوشم و جانفدای این کشور خواهم بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.