سازمان ملل: همه طرف‌ها آتش‌بس در لبنان را کاملا رعایت کنند

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 01:54
دبیرکل سازمان ملل گفت که ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که آتش‌بس در لبنان را کاملا رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: من از اعلام آتش‌‎بس بین (رژیم) اسرائیل و لبنان استقبال می‌کنم.

وی افزود: از همه طرف‌ها می‌خواهم که به این آتش‌بس کاملا احترام بگذارند و قوانین بین‌المللی را رعایت کنند.

دبیرکل سازمان ملل همچنین از نقش آمریکا در برقراری آتش‌بس در لبنان تمجید کرد.

گفتنی است که آتش‌بس در لبنان از دقایقی قبل رسما آغاز شد. این آتش‌بس در نتیجه جانفشانی‌های رزمندگان حزب‌الله و مقاومت بی نظیر مردم لبنان و فشارهای جمهوری اسلامی ایران بر آمریکا محقق شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.