دیدار فرمانده ارتش پاکستان با فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 22:27
فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم، بومی و ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه جانبه آماده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرمانده ارتش پاکستان در جریان سفر به تهران با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد. سرلشکر پاسدار علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در دیدار فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با قدردانی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از ایران در جریان جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم، آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از اشتباه محاسباتی آنان درباره مردم و به ویژه توان دفاعی نیروهای مسلح دانست.

به روایت فارس، وی همچنین به حضور مردم در صحنه و حمایت‌شان از نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم، بومی و ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه جانبه آماده‌اند.

فرمانده ارتش پاکستان نیز در در این دیدار گزارشی از اقداماتی که در چارچوب پایان دادن به جنگ انجام داده و مذاکراتش در تهران ارائه کرد و بر ادامه این تلاش‌ها تاکید کرد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.