الحوثی: آمریکا و اسرائیل با شکست از ایران مجبور به پذیرش آتش‌بس شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:53
رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا و اسرائیل پس از شکست از ایران، مجبور شدند آتش‌بس را بپذیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، رهبر جنبش انصارالله یمن، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، امروز در سخنانی اعلام کرد: تجاوز به جمهوری اسلامی ایران با هدف اجرای مرحله خطرناکی از طرح صهیونیستی روی داد. وضعیت فعلی بخشی از رویارویی بزرگ بین محور اسلام، جهاد و مقاومت و دشمنان امت است که منطقه ما را هدف قرار داده‌اند.

الحوثی ادامه داد: آتش‌بس فعلی نتیجه‌ مجبور شدن آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به پذیرش آن پس از شکست قابل توجه آنها در دستیابی به اهدافشان است. از جمله اهداف اصلی تجاوز علیه جمهوری اسلامی ایران، سرنگونی نظام اسلامی و به زانو درآوردن مردم مسلمان ایران بود. دشمنان قصد داشتند جمهوری اسلامی و آنچه که از نظر نفوذ اسلامی در مقابله با طرح صهیونیستی و به عنوان پشتوانه‌ای برای مردم منطقه نشان می‌دهد را از بین ببرند.

ادامه دارد ...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.