دبیر دومین جشنواره منطقه‌ای «سیاوچمانه» در سروآباد معرفی شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:14
سروآباد- دبیر دومین دوره جشنواره منطقه‌ای «سیاوچمانه» با حضور فرماندار شهرستان سروآباد و مسئولان فرهنگی، معرفی و از دبیر دوره نخست این جشنواره تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد عصر پنجشنبه به همراه بخشدار مرکزی در دیدار با فرماندار این شهرستان ضمن تبریک سال نو و قدردانی از حمایت‌های فرهنگی وی و همراهی بخشدار مرکزی در حوزه فرهنگ، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی سال جاری، به‌ویژه برگزاری دومین دوره جشنواره منطقه‌ای «سیاوچمانه» ارائه کردند.

در ادامه این نشست، صابر عزیزی به‌عنوان دبیر دومین دوره جشنواره منطقه‌ای «سیاوچمانه» معرفی شد.

همچنین در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات آزاد مرادی، دبیر نخستین دوره این جشنواره، تقدیر به‌عمل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.