اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص دسترسی به خدمات الکترونیک

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 09:14
مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص دسترسی به سامانه‌ها و خدمات الکترونیکی این وزارتخانه، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات در خصوص دسترسی به سامانه‌ها و خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه

قابل توجه کاربران و مخاطبان خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش

با عنایت به برنامه انجام تغییرات در زیرساخت مرکز داده وزارت آموزش و پرورش، دسترسی به سامانه‌ها و خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش از ساعت ۲۳ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۵.۰۱.۲۶ لغایت ساعت ۲۳ روز شنبه مورخ ۱۴۰۵.۰۱.۲۹ دچار اختلال خواهد بود. از همکاری و صبوری کاربران گرامی متشکریم.

شایان ذکر است؛ خدمات شبکه آموزشی شاد در بازه زمانی مذکور به طور کامل برقرار است و کلاس‌های مجازی مطابق برنامه اعلامی مدارس برگزار می‌گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.