آمریکا چین را تهدید کرد

افکار نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 07:46
وزیر خزانه‌داری آمریکا، کشورهایی که نفت ایران را بخرند به تحریم تهدید کرد.

 وزیر خزانه‌داری آمریکا، اسکات بسنت در نشست خبری با خبرنگاران گفت: «ما به کشورها گفته‌ایم که اگر نفت ایران را خریداری می‌کنند یا پول ایران در بانک‌هایشان قرار دارد، اکنون آماده‌ایم تحریم‌های ثانویه علیه آنها اعمال کنیم.»

 پیش از این، دونالد ترامپ در پستی در تروپ سوشال، کشورهایی که به ایران سلاح بفروشند را به اعمال تعرفه ۵۰ درصدی تهدید کرده بود.

پکن در حال حاضر ۹۰ درصد نفت صادراتی ایران را می‌خرد و پس از حمله ائتلاف آمریکایی صهیونی به ایران مشتریان جدیدی برای خرید نفت ایران پیدا شده‌اند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.