از پایانه خاوران تا پایانه جنوب با اتوبوس‌های نو

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:05
شرکت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: اتوبوس‌های مسیر خط ۸ تندرو در مسیر پایانه خاوران تا پایانه جنوب و بالعکس نوسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: جایگزینی ناوگان فرسوده با اتوبوس‌های مدرن داخلی، کیفیت سفر را ارتقا و خودکفایی را تقویت می‌کند. این اتوبوس‌ها از صبح چهارشنبه وارد خدمت شده و ظرفیت حداکثری مسافران را دارند.

طبق اعلام این شرکت ، اتوبوس‌های جدید ظرفیت جابجایی بیشتری دارند، سرفاصله حرکت را کاهش داده، با تهویه پیشرفته و صندلی ارگونومیک آسایش را افزایش می‌دهند و آلودگی صوتی و هوایی را کم می‌کنند.

گفتنی است؛ خط ۸ تندرو، شریان حیاتی جنوب تهران که پایانه خاوران را به پایانه مسافربری جنوب متصل می‌کند، از ۲۶ فروردین با جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده با ناوگان جدید تولید داخل، وارد مرحله نوین خدمت‌رسانی شد.

همچنین هفته گذشته طی مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار تهران و معاون حمل‌ونقل و ترافیک، از ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی، ۳۵ دستگاه اتوبوس دوکابین و تعدادی اتوبوس دیزل و برقی تولید داخل رونمایی شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.