به گزارش خبرنگار مهر، حسین سیمایی صراف، در حاشیه بازدید از پژوهشگاه هوا فضا، در خصوص اخراج برخی دانشجویان ایرانی از دانشگاههای آمریکا اظهار داشت: “تعدادی از دانشجویان ما که دارای پذیرش قانونی بودند و در حال تحصیل در این دانشگاهها بودند، با اخراج مواجه شدهاند. ”
وی در ادامه افزود: “من همین جا اعلام میکنم که تمامی دانشجویانی که از دانشگاههای آمریکایی اخراج شوند، با کمال میل و خرسندی در دانشگاههای همتراز در ایران پذیرش خواهند شد. از این رو، دانشجویان عزیز و استادانی که با این وضعیت روبرو میشوند، هیچگونه نگرانی نداشته باشند. ”
ادامه دارد












