مقام پیشین آمریکا: ایران تسلیم فشار آمریکا نخواهد شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 08:39
یک دیپلمات پیشین آمریکا گفت: مذاکرات اسلام آباد نشان داد که ایران تسلیم فشار آمریکا نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چاس فریمن، دیپلمات بازنشسته آمریکایی و معاون سابق وزیر دفاع در امور امنیت بین‌الملل در گفت‌وگو با ریانووستی گفت: مذاکرات آمریکا و ایران در اسلام آباد نشان داد که تهران قصد ندارد تسلیم فشار واشنگتن شود یا به خواسته‌های آن برای پایان دادن به درگیری تن دهد.

به گفته وی، هیئت آمریکایی در مذاکرات با این فرض اشتباه عمل می‌کرد که طرفی که بیشترین آسیب را به حریف خود وارد کند، در این درگیری پیروز می‌شود.

مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام آباد پایتخت پاکستان به خاطر زیاده خواهی طرف آمریکایی با شکست مواجه شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.