اعتراف آمریکا به سرنگونی پهپاد ۲۴۰ میلیون دلاری

مشرق نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 07:38
نیروی دریایی آمریکا بامداد چهارشنبه ضمن اذعان به سقوط یک فروند هواپیمای بدون سرنشین «ام‌کیو-۴سی» در خلیج فارس، آن را یک حادثه ادعا کرد.

به گزارش مشرق؛ ارتش آمریکا بعد از نزدیک به یک هفته، سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین ۲۴۰ میلیون دلاری خود در آب‌های خلیج فارس را تایید کرد.

نیروی دریایی آمریکا بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای تایید کرد که یک فروند پهپاد جاسوسی «ام‌کیو-۴سی» ترایتون، در تاریخ ۹ آوریل (پنجشنبه ۲۰ فروردین) حین عملیات بر فراز خلیج فارس، ارتفاع از دست داده و از صفحه رادار محو شد.

به نوشته وبگاه «وار زون»، ارتش آمریکا دلیل سقوط این پهپاد را هنوز اعلام نکرده، اما این واقعه را به عنوان «یک حادثه ناگوار» توصیف کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.