به گزارش تابناک به نقل از جماران؛ سفارت جمهوری آذربایجان در ایران اعلام کرد که فعالیت خود را در تهران از سر گرفته است.
در این بیانیه آمده است: سفارت در ابتدا با تعداد محدودی از کارکنان دیپلماتیک و اداری، از جمله سفیر، فعالیت خواهد کرد.
با توجه به مسائل امنیتی و سازمانی، برنامهریزی شده است که فعالیتهای سفارت به صورت مرحلهای تنظیم شود.
همچنین ذکر شده که از سرگیری فعالیتهای سفارت آذربایجان اندکی پس از توقف عملیات نظامی در ایران و اعلام آتشبس دو هفتهای، نمونه بارزی از اهمیت ویژهای است که آذربایجان برای روابط با همسایه و دوست خود ایران قائل است.