آغاز به کار دوباره سفارت آذربایجان در ایران

تابناک دوشنبه 24 فروردین 1405 - 10:21
سفارت جمهوری آذربایجان در ایران اعلام کرد که فعالیت خود را در تهران از سر گرفته است.

به گزارش تابناک به نقل از جماران؛ سفارت جمهوری آذربایجان در ایران اعلام کرد که فعالیت خود را در تهران از سر گرفته است.

در این بیانیه آمده است: سفارت در ابتدا با تعداد محدودی از کارکنان دیپلماتیک و اداری، از جمله سفیر، فعالیت خواهد کرد.
با توجه به مسائل امنیتی و سازمانی، برنامه‌ریزی شده است که فعالیت‌های سفارت به صورت مرحله‌ای تنظیم شود.
همچنین ذکر شده که از سرگیری فعالیت‌های سفارت آذربایجان اندکی پس از توقف عملیات نظامی در ایران و اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای، نمونه بارزی از اهمیت ویژه‌ای است که آذربایجان برای روابط با همسایه و دوست خود ایران قائل است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.