استرالیا قصدی برای پیوستن به محاصره دریایی ایران ندارد

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 07:44
یک مقام وزارت خارجه استرالیا اعلام کرد دولت این کشور قصدی برای پیوستن به محاصره دریایی تنگه هرمز به رهبری آمریکا ندارد و تأکید کرد بهترین راه کاهش تنش‌ها دستیابی به یک راه‌حل مذاکره‌ای است.

به گزارش خبرآنلاین، دولت استرالیا اعلام کرد پیوستن به محاصره دریایی به رهبری آمریکا را بررسی نمی‌کند.

طبق گزارش ایسنا، «مت تیسلثویت» دستیار وزیر امور خارجه استرالیا در گفت‌وگو با شبکه «اسکای نیوز استرالیا» گفت: «خیر، ما در حال بررسی پیوستن به این محاصره نیستیم.»

او افزود دولت استرالیا معتقد است بهترین راه برای دستیابی به صلح پایدار و در نهایت کاهش قیمت سوخت برای شهروندان این کشور، دستیابی به یک توافق از طریق مذاکره است.

این مقام استرالیایی تأکید کرد: «ما باور داریم بهترین راه برای رسیدن به صلح پایدار و همچنین اطمینان از کاهش قیمت بنزین برای استرالیایی‌ها، دستیابی به یک راه‌حل مذاکره‌ای است.»

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.