ادعای نتانیاهو: ما با کمربند امنیتی که ایجاد کردیم، تهدید نفوذ از لبنان به شهرهایمان را خنثی کردیم

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 21:26
نتانیاهو مدعی شد: ما با کمربند امنیتی که ایجاد کردیم، تهدید نفوذ از لبنان به شهرهایمان را خنثی کردیم.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما در حال تلاش برای از بین بردن تهدید موشک‌های ضد تانک هستیم و به دستاوردهای قابل توجهی در لبنان دست یافته‌ایم.
 
به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در سخنانی ادعا کرد: ما در حال تلاش برای از بین بردن تهدید موشک‌های ضد تانک هستیم و به دستاوردهای قابل توجهی در لبنان دست یافته‌ایم، اما هنوز کارهای بیشتری در راه است.
 
نتانیاهو مدعی شد: ما با کمربند امنیتی که ایجاد کردیم، تهدید نفوذ از لبنان به شهرهایمان را خنثی کردیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.