نقض چندباره توافق آتش‌بس در لبنان با بمباران برج قلاویه

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 21:19
رژیم صهیونیستی با بمباران منطقه «برج قلاویه» در جنوب لبنان باز هم توافق آتش بس را نقض کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری الجزیره، رژیم صهیونیستی با بمباران منطقه «برج قلاویه» در جنوب لبنان برای چندمین بار توافق آتش بس را نقض کرد.

از سوی دیگر، الجزیره اضافه کرد که رژیم صهیونیستی در جدیدترین حملات خود شهرک‌های «شقرا» و «الطیری» در جنوب لبنان را نیز هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان پیشتر اعلام کرد که از ماه مارس گذشته تاکنون در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی بیش از ۲ هزار نفر شهید و ۶۵۸۸ تن دیگر مجروح شده اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.