تاکید بر استمرار آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی 

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:48
معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: مهم‌ترین محور ابلاغیه ها تداوم آموزش دروس نظری به‌صورت مجازی و برنامه‌ریزی برای ازسرگیری آموزش‌های عملی و کارآموزی به‌صورت حضوری در نخستین فرصت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر طاهره چنگیز با اشاره به حملات رژیم های تروریستی آمریکا و صهیونیستی علیه زیرساخت‌های علمی کشور اظهار کرد: این اقدامات نشان‌دهنده بی‌توجهی تروریست‌ها به حقوق مردم و اصول بین‌المللی است و بیانگر آن است که مسیر رشد علمی، توسعه آموزش و پژوهش کشور به‌صورت هدفمند مورد هجمه قرار گرفته است.

وی افزود: در چنین شرایطی، صیانت از دستاوردهای علمی و تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات این معاونت از ابتدای جنگ تحمیلی تصریح کرد: از همان روزهای ابتدایی، برنامه‌ریزی برای استمرار آموزش در دستور کار قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شد.

دکتر چنگیز ادامه داد: بر همین اساس، دستورالعمل‌های مشخصی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده که مهم‌ترین محور آن تداوم آموزش دروس نظری به‌صورت مجازی و برنامه‌ریزی برای ازسرگیری آموزش‌های عملی و کارآموزی به‌صورت حضوری در نخستین فرصت است.

وی تاکید کرد: همچنین استمرار آموزش دستیاران و کارورزان رشته‌های پزشکی و پرستاری، حتی در ایام تعطیل مورد توجه ویژه قرار گرفته تا روند تربیت نیروی انسانی در نظام سلامت دچار اختلال نشود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر تداوم فعالیت‌های آموزشی گفت: آموزش در وزارت بهداشت هیچ‌گاه متوقف نشده و این مسیر با قوت ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.