وزیر خارجه عمان: آمریکا و ایران مذاکره را ادامه دهند

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 17:26
اظهارات در حالی است که مذاکرات اسلام آباد پس از آن که هئیت آمریکایی نتوانست خواسته‌های خود را بر هیئت ایرانی تحمیل کند بامداد یکشنبه با خروج معاون ترامپ و همراهانش از پاکستان پایان یافت.
وزیر امور خارجه عمان اعلام کرد: از ایالات متحده و ایران می‌خواهم که آتش‌بس را تمدید کرده و به مذاکرات ادامه دهند.
 
به گزارش ایسنا، بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان امروز یکشنبه گفت: موفقیت مذاکرات بین ایالات متحده و ایران مستلزم آن است که همه امتیازات دردناکی بدهند، اما این در مقایسه با درد شکست و جنگ چیزی نیست.
 
این اظهارات در حالی است که مذاکرات اسلام آباد پس از آن که هئیت آمریکایی نتوانست خواسته‌های خود را بر هیئت ایرانی تحمیل کند بامداد یکشنبه با خروج معاون ترامپ و همراهانش از پاکستان پایان یافت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.