هشدار شرکت های نفتی آمریکا درباره بغرنج شدن بحران انرژی

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 17:12
روسای سه شرکت بزرگ نفتی آمریکا نسبت به تشدید بحران انرژی در صورت بسته ماندن تنگه هرمز هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد که روسای سه شرکت نفتی آمریکا درباره بغرنج شدن بحران انرژی در صورت بسته ماندن تنگه هرمز هشدار دادند.

روسای سه شرکت بزرگ نفتی آمریکا هشدار دادند که در صورت بسته ماندن تنگه هرمز، بحران انرژی بدتر خواهد شد.

این رسانه همچنین به نقل از سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای کاستن از تاثیرات منفی جنگ به بخش خصوصی روی آورده است.

این در حالی است که روزنامه ال پائیس اسپانیا در گزارشی تحلیلی عنوان کرد: بسته شدن تنگه هرمز در نتیجه جنگ تجاوزکارانه علیه ایران، دومین «شوک» انرژی در چهار سال پس از جنگ اوکراین، پیامدهایی میان‌مدت همچون نفت گران‌تر، مسیرهای جایگزین تامین و شتاب‌گیری برقی‌سازی برجای خواهد گذاشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.