عارف: از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت، پای حق مردم ایران ایستاده‌ایم

الف یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:24
معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه دولت، وحدت میان اقشار مردم را سرمایه پیشرفت و استیفای حقوق ملت می‌داند، اظهار کرد: از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت، بر سر حق مردم ایستاده‌ایم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏رهبر معظم انقلاب از «ذوب شدن یخ‌ها میان اقشار» گفتند. دولت دفاع و سازندگی با اتمام عزای عمومی، این وحدت را سرمایه پیشرفت و استیفای حقوق ملت می‌داند. 

از اقتدار در تنگه هرمز تا پیگیری غرامت، بر سر حق مردم ایستاده‌ایم؛ این عهد ما برای ایران قوی است.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.