اسپانیا : دشمنی با نتانیاهو مایه افتخار ماست 

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:21
وزیر بهداشت اسپانیا تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو قاتلی است که مرتکب نسل کشی شده و دشمنی با او مایه افتخار اسپانیا است. 

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری قدس، مونیکا گارسیا گومز، وزیر بهداشت اسپانیا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را فردی توصیف کرد که مرتکب نسل کشی شده است و دشمنی با او را موضعی دانست که اسپانیا به آن افتخار می‌کند.

اظهارات این وزیر اسپانیایی در واکنش دولت اسپانیا به تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر حذف مادرید از لیست کشورهای عضو «مرکز هماهنگی مدنی-نظامی آمریکا» در شهرک صهیونیستی کریات گات و همچنین اتهامات نتانیاهو به اسپانیا مبنی بر به راه انداختن «جنگ دیپلماتیک» علیه تل‌آویو مطرح شد.

گارسیا در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که نتانیاهو «یکی از بزرگترین نسل‌کشی‌های عصر ما را مرتکب شده است» که به شهادت ده‌ها هزار غیرنظامی در غزه، از جمله تعداد زیادی کودک منجر شده است. نتانیاهو همچنین خونریزی های زیادی در جنوب لبنان انجام داده است.

وی همچنین اظهارات نتانیاهو درباره به راه انداختن «جنگ دیپلماتیک» را به تمسخر گرفت و تأکید کرد که اسپانیا در برابر سیاست‌های او ایستاده است.

این وزیر اسپانیایی با تاکید بر اینکه کشورش موضع فعلی خود را مایه افتخار می‌داند، ابراز داشت که دولت اسپانیا قاطعانه در برابر «رژیم نسل‌ کشی» ایستاده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.