معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران و آمریکا برای حضور در مذاکرات گفت که اسلام آباد به نقش آفرینی برای کمک به صلح ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سناتور محمد اسحاق دار لحظاتی قبل در یک گفت وگوی خبری ابراز امیدواری کرد که تهران و واشنگتن یا نگاه مثبت روند فعلی را ادامه خواهند داد.
وی با قدردانی از ایران و ایالات متحده برای پاسخ به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان و پیوستن به مذاکرات افزود که تعهد و پایداری ایران و آمریکا به توافق آتشبس اجتناب ناپذیر است.
وزیر خارجه پاکستان گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته چندین دور مذاکرات جامع و سازندهای بین دو کشور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و معاون رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.