کنایه آشنا به ترامپ/ اگر مجبور نشده نبود هرگز برای انجام آتش بس و مذاکره التماس نمی کرد

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 13:16
حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: وقت آن است که هنر مذاکره ایرانیان با دست پر را بیازماید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا مشاور سابق حسن روحانی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

او (ترامپ) هنوز نفهمیده که تک تک اعضای هئیت ایرانی رزمندگانی ‎جان‌فدا هستند.

او اگر مجبور نشده نبود هرگز برای انجام آتش بس و مذاکره التماس نمی کرد.

او هنر جنگ ایرانیان با دست خالی را تجربه کرده حالا وقت آن است که هنر مذاکره ایرانیان با دست پر را بیازماید.

کنایه آشنا به ترامپ/ اگر مجبور نشده نبود هرگز برای انجام آتش بس و مذاکره التماس نمی کرد

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.