حماس: مقاومت ایران نقشه‌های واشنگتن و تل‌آویو را خنثی کرد

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 12:10
جنبش حماس بر شکست اهداف صهیونیستی آمریکایی در منطقه در برابر مقاومت ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس، جنبش حماس اعلام کرد: ما از آتش بس دو هفته ای اعلام شده میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا و آغاز مذاکرات در پاکستان استقبال می کنیم.

این جنبش تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از طریق به راه انداختن جنگ برای تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه با هدف تضمین بقا و تحقق همینه خود تلاش کرد اما پایداری و مقاومت ایران، رهبران و مردم این کشور مانع تحقق اهداف صهیونیستی آمریکایی شد.

حماس اضافه کرد: این مقاومت در ادامه سریال فروپاشی پروژه صهیونیستی صورت گرفت. امید داریم تلاش های پاکستان به عنوان ناظر این مذاکرات و دیگر کشورهای میانجی گر در ایجاد راه های برون رفت مثبت و در مسیر تقویت ثبات منطقه و تقویت اتحاد کشورهای عربی و اسلامی و همچنین خنثی کردن اهداف خبیثانه رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی در امت اسلامی نتیجه بخش باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.