امروز 22 فروردین ماه مذاکرات اسلام آباد با حضور هیئت های عالی رتبه ایرانی و آمریکایی به میزبانی پاکستان برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار رکنا، امروز 22 فروردین ماه بعد از جنگ 40 روزه ای که 19 فروردین ماه 1405 با یک آتش بس بین ایران و آمریکا به پایان موقت خود رسیده است مذاکرات اسلام آباد با حضور هیئت های عالی رتبه ایرانی و آمریکایی در پاکستان آغاز می شود.
با اینکه مذاکرات هیئت ها با مقامات پاکستانی به عنوان میانجی و میزبان شروع شده است اما خبرهای خبرنگاران اعزامی به محل مذاکرات اسلام آباد نشانگر این است که مذاکرات ایران و آمریکا اگر به مشکلی برخورد نکند بعد از ساعت 5 بعدظهر به وقت محلی برگزار خواهد شد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.