سخنان گستاخانه وزیر صهیونیست:بخش های بیشتری را در منطقه اشغال می‌کنیم!

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 11:33
یک وزیر صهیونیست آشکارا به نظریه های اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی در قبال منطقه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب، بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما اراضی بیشتری از نوار غزه، لبنان و سوریه را برای گسترش مساحتمان اشغال خواهیم کرد.

وی در ادامه ادعا کرد، یهودیان بعد از هزاران سال به سرزمین خود بازگشتند! و هرگز دست از این سرزمین برنمی دارند.

اسموتریچ در سخنانی که نقض آشکار قوانین بین المللی است گفت: ما تعداد شهرک ها را در کرانه باختری به سرعت افزایش می دهیم تا کنترل کامل این منطقه را به دست گرفته و طرح کشور فلسطین را نابود کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.