پاکستان: برای صلح پایدار ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم

مشرق نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 11:34
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که این کشور به ایفای نقش مثبت و سازنده برای یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز و پایدار بین ایران و آمریکا ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه پاکستان به عنوان میانجی مذاکرات فعلی میان ایران و آمریکا بر ایفای نقش سازنده اسلام‌آباد در روند این مذاکرات تأکید کرد.

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد « به ایفای نقش مثبت برای یافتن راه‌حلی مسالمت‌آمیز و پایدار بین آمریکا و ایران ادامه دهیم.»

وزارت خارجه پاکستان ادامه داد «وزیر امور خارجه این کشور ابراز امیدواری کرده است طرف‌های درگیر، با رویکردی سازنده و مثبت در مذاکرات صلح مشارکت نمایند.»

این مذاکرات قرار است در وقفه دو هفته‌ای ایجاد شده در جنگ آمریکایی و اسرائیلی علیه ایران برگزار شود و هیات ایرانی هم به ریاست رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف در اسلام‌آباد حضور دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی دیشب در بدو ورود به پایتخت پاکستان در فرودگاه اسلام‌آباد در اشاره به تجربه بد مذاکره با آمریکایی‌ها که همواره با پیمان‌شکنی همراه بوده و دو بار در میانه مذاکرات به ایران حمله کردند، گفت: در مذاکرات پیش رو، اگر طرف آمریکایی آماده توافق واقعی و دادن حقوق ملت ایران باشد، از ما هم آمادگی برای توافق خواهند دید؛ اما در جنگ فعلی نشان داده‌ایم که اگر بخواهند از مذاکره برای اجرای یک نمایش بی‌حاصل و عملیات فریب استفاده کنند، آماده‌ایم تا حقوق خود را با ایمان به خدا و تکیه بر توان ملتمان محقق کنیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.