کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو ؛ از فردا

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 14:32
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد از روز شنبه، ۲۲ فروردین‌ماه، خدمات‌رسانی در تمامی خطوط با کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها و بر اساس برنامه زمان‌بندی پیشین انجام خواهد شد.

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو ؛ از فردابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  بر این اساس سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳ و ۴ در ساعات اوج تردد صبح و عصر با سرفاصله ۵ دقیقه صورت می‌گیرد و در ساعات میانی روز، این فاصله زمانی متناسب با حجم مسافر، بین ۶ تا ۸ دقیقه خواهد بود.
همچنین در خط ۵، سرفاصله حرکت قطار‌ها در ساعات پرتردد ۱۰ دقیقه و در دیگر ساعات ۱۵ دقیقه تعیین شده است.
در خطوط ۶ و ۷ نیز به‌منظور پاسخگویی مناسب به تقاضای سفر‌های درون‌شهری، قطار‌ها در ساعات اوج با سرفاصله ۱۰ دقیقه و در سایر زمان‌ها بر اساس برنامه متناسب با نیاز مسافران اعزام خواهند شد.
 بهره‌برداری از خط پرند هم طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت.
این برنامه‌ریزی با هدف ارتقای رفاه شهروندان، کاهش زمان انتظار و مدیریت بهینه ناوگان از بامداد روز شنبه به اجرا درمی‌آید.
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ‌از شهروندان درخواست کرده است  برای اطلاع از زمان حرکت قطار‌ها به بازوی اطلاع رسانی مترو تهران در پیام رسان بله به نشانی metro_tehranbot@ مراجعه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.