داستان حقیقی حمله ایران به پایگاه آمریکا در کویت

عصر ایران پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 19:01
 سربازان یگان پشتیبانی ارتش پس از بازگشت از پناهگاه به ساختمان‌های ضعیف، با صحنه‌ای پر از دود، خون و خرابی مواجه شدند و با ابتکار خود مجروحان را نجات دادند.
 بر اساس گزارش CBS News، بازماندگان حمله روزهای نخست ایران به پایگاه آمریکا در کویت، روایت رسمی پنتاگون را رد کرده و می‌گویند یگان ارتش آمریکا کاملاً نسبت به آن حمله ناآماده بود و هیچ دفاعی در برابر پهپاد نداشت. 
 
 به گزارش فرهیختگان، در این حمله مرگبار، یک پهپاد شاهد ایرانی مستقیماً به مرکز عملیات تاکتیکی اصابت کرد و منجر به کشته شدن ۶ سرباز آمریکایی و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر با جراحاتی مانند ضربه مغزی، ترکش و سوختگی شد. 
 
 سربازان یگان پشتیبانی ارتش پس از بازگشت از پناهگاه به ساختمان‌های ضعیف، با صحنه‌ای پر از دود، خون و خرابی مواجه شدند و با ابتکار خود مجروحان را نجات دادند.
 
 آن‌ها می‌گویند تأسیسات فقط دیوارهای ضدخمپاره داشت و هیچ قابلیت دفاع پهپادی وجود نداشت، برخلاف ادعای وزیر جنگ آمریکا که حمله را «نفوذ یک پهپاد از میان دفاع‌ها» توصیف کرده بود.
 
 بسیاری از مجروحان هنوز در بیمارستان‌های آمریکا و آلمان تحت درمان هستند و این رویداد مرگبارترین حمله ایران به نیروهای آمریکایی از آغاز جنگ محسوب می‌شود.

جنگ

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.