صدراعظم آلمان: به‌زودی مذاکرات مستقیم با ایران را از سر خواهیم گرفت

مشرق نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:47
صدر اعظم آلمان از تماس تلفنی خود با رئیس‌جمهور آمریکا و برنامه برلین برای گفت‌وگو با ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، فریدریش مرتس، صدر اعظم آلمان از تماس تلفنی خود با رئیس‌جمهور آمریکا و برنامه برلین برای گفت‌وگو با ایران خبر داد.

مرتس گفت در تماس تلفنی، ترامپ را تشویق کرده است هرچه سریع‌تر مذاکرات با ایران را پیش ببرد.

او تأکید کرد آلمان «منافع اساسی» در رسیدن به یک راه‌حل دیپلماتیک برای بحران خاورمیانه دارد.

مرتس اعلام کرد برلین به‌زودی مذاکرات مستقیم با مقامات جمهوری اسلامی ایران در تهران را از سر خواهد گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.