نحوه فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها از روز شنبه در تهران

دیجیاتو پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:17
اولین هفته کاری پس از آتش‌بس چگونه خواهد بود؟ The post نحوه فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها از روز شنبه در تهران appeared first on دیجیاتو.

استاندار تهران اعلام کرد فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خواهد بود.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با حداقل ۵۰ درصد نیروها فعال خواهند بود، گفت: «تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران، همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات، فعال خواهند بود.»

به گفته وی فعالیت آموزشی مدارس در تهران بر اساس اعلام وزارت آموزش‌و‌پرورش تا پایان فروردین‌ به‌صورت غیرحضوری خواهد بود. فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی نیز بر اساس اطلاعیه قبلی صادرشده از سوی وزارت علوم تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.