مسمومیت پنج نفر با این نوع گاز در یزد

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 11:46
رئیس اورژانس استان یزد از مسمومیت پنج نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منطقه نیر تفت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،به گزارش پنجشنبه روابط عمومی اورژانس یزد ، جواد سهیلی افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ مبنی بر مسمومیت افرادی در نیر تفت با مونوکسید کربن و بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد: افراد دچار مسمومیت، توسط کدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

گاز مونوکسید کربن بی‌بو و بی‌رنگ است و همین ویژگی باعث می‌شود افراد متوجه خطر نشوند تا زمانی که علائم جدی بروز کند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.