سردار قاآنی:مجازات پشیمان کننده‌ در انتظار عاملین وحشی گری درلبنان است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 11:36
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی در پی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان تاکید کرد: دشمن بداند که مجازات سخت و پشیمان کننده ای در انتظارش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی در پی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان تاکید کرد: نتانیاهوی جنایتکار و کودک کش با وحشی گری امروز در لبنان خواست اثبات کند از ارباب ذلیل شده اش آمریکا وحشی تر و قصی القلب تر است. دشمن بداند که مجازات سخت و پشیمان کننده ای در انتظارش است.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ رژیم صهیونیستی پر از جنایات ضد بشری و کشتار مردم بیگناه و زنان و کودکان است.

نتانیاهوی جنایتکار و کودک کش با وحشی گری امروز در لبنان خواست اثبات کند از ارباب ذلیل شده اش آمریکا وحشی تر و قصی القلب تر است.

دشمن بداند که مجازات سخت و پشیمان کننده ای در انتظارش است.

اسماعیل قاآنی
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.