واکنش زاکانی به عهدشکنی آمریکا

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:47
شهردار تهران در واکنش به عهدشکنی دولت آمریکا، گفت: دست رزمندگان برای گرفتن انتقامی سخت باز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پی عهدشکنی دشمن در نقض مفادی از موارد آتش‌بس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: برخورد دولت تروریستی آمریکا در ساعات اخیر، بیان مکرر امام شهیدمان را یکبار دیگر تصدیق کرد که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست و مذاکره با او بی‌فایده است.

حالا که هم در بیان صریح زیر همه بندهای پیشنهاد ١٠ بندی زده‌اند و در عمل هم مفاد آتش‌بس التماسی خود را از چند جهت زیرپا گذاشته‌اند، پایبندی به آتش‌بس معنایی ندارد و دست رزمندگان ما در گرفتن انتقامی سخت باز شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.