دشمن آتش‌بس را نقض کرده

افکار نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 01:47
مهدی خانعلی زاده کارشناس شبکه سه گفت: «دشمن با تهاجم به تهران و لبنان آتش‌بس را نقض کرده است. آمریکا و اسرائیل به میز مذاکره حمله کرده‌اند و دیگر مبنایی برای مذاکره وجود ندارد.» خانعلی زاده تاکید کرد: «یک مقام ایرانی اعلام کرده است تا زمانی که حمله اسرائیل به لبنان ادامه دارد، در مذاکره شرکت نمی‌کند. چون رئیس جمهور آمریکا گفته لبنان بخشی از توافق آتش‌بس نیست، مقامات ایرانی برای مذاکره به اسلام‌آباد سفر نمی‌کنند.»

مهدی خانعلی زاده کارشناس شبکه سه گفت: «دشمن با تهاجم به تهران و لبنان آتش‌بس را نقض کرده است. آمریکا و اسرائیل به میز مذاکره حمله کرده‌اند و دیگر مبنایی برای مذاکره وجود ندارد.» خانعلی زاده تاکید کرد: «یک مقام ایرانی اعلام کرده است تا زمانی که حمله اسرائیل به لبنان ادامه دارد، در مذاکره شرکت نمی‌کند. چون رئیس جمهور آمریکا گفته لبنان بخشی از توافق آتش‌بس نیست، مقامات ایرانی برای مذاکره به اسلام‌آباد سفر نمی‌کنند.»

 

حجم ویدیو: 20.95M | مدت زمان ویدیو: 00:02:42

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.