بقائی: حملات به لبنان نقض آشکار تفاهم آتش‌بس است

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 21:40
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت شدید حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان، این اقدامات را نقض صریح تفاهمات بین‌المللی برشمرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش میزان، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان که منجر به شهید و زخمی شدن صد‌ها شهروند لبنانی شد را به شدت محکوم کرد و آن را جنایتی شنیع و شرم‌آور دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تعهد دولت آمریکا (در چارچوب تفاهم حاصله با ایران از طریق میانجی پاکستانی) مبنی بر اینکه لبنان نیز مشمول آتش‌بس میان ایران-آمریکا است، خاطرنشان کرد: همانطور که نخست‌وزیر پاکستان نیز تصریح کرده است، توقف جنگ در جبهه لبنان یکی از اجزای تفاهم آتش‌بس میان ایران-آمریکا است و جنایات امروز رژیم صهیونیستی علیه لبنان نقض آشکار این تفاهم محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن هشدار نسبت به پیامد‌های بسیار خطرناک اقدامات جنایتکارانه امروز رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم لبنان و تخریب اماکن مسکونی، مسئولیت مستقیم دولت آمریکا را در این خصوص مورد تاکید قرار داد. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.