ظریف: اسراییل و شریک جرمش در خلیج فارس به‌دنبال خرابکاری در آتش‌بس هستند

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 19:37
وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران گفت: اسراییل و شریک جرمش به‌دنبال خرابکاری در آتش‌بس هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به اطلاعیه نواز شریف که صریحا اقدام در لبنان و توسط متحدین را ممنوع کرده، نوشت: «جنایتکار جنگیِ تحت تعقیب اسرائیلی و شریک جرمش در خلیج فارس از صلح وحشت دارند.»

ظریف: اسراییل و شریک جرمش در خلیج فارس به‌دنبال خرابکاری در آتش‌بس هستند

وی افزود: آن‌ها با باج‌گیری و رشوه، ایالات متحده را به این جنگ کشاندند و اکنون با تمام توان در حال خرابکاری برای شکستن آتش‌بس‌اند و جهان را دوباره به سوی پرتگاه می‌کشانند.

ظریف تاکید کرد: پیش از آن‌که موفق شوند، جلویشان را بگیرید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.