اسپانیا کاردار رژیم صهیونیستی را احضار کرد

مشرق نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:46
وزارت امور خارجه اسپانیا در بیانیه ای از احضار کاردار رژیم صهیونیستی در رم خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از «کادناسر»، اسپانیا امروز چهارشنبه کاردار رژیم صهیونیستی را به منظور اعتراض به «بازداشت بی‌دلیل» یک صلح‌بان اسپانیایی سازمان ملل در لبنان از سوی اشغالگران قدس احضار کرد.

وزارت امور خارجه اسپانیا این خبر را پس از آن رسانه ای کرد که نظامیان صهیونیست دیروز سه شنبه پس از متوقف کردن یک کاروان لجستیکی یونیفل در جنوب لبنان، یک صلح‌ بان را برای مدت کوتاهی بازداشت کردند.

مارگاریتا روبلز وزیر دفاع اسپانیا امروز چهارشنبه در این خصوص اعلام کرد که این سرباز اسپانیایی بخشی از یک گروه تحویل‌ دهنده تدارکات بود و به مدت حدود یک ساعت توسط صهیونیست ها بازداشت شد.

مادرید این اقدام صهیونیست ها را «کاملا غیرقانونی و غیرقابل قبول» توصیف کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.