رسانههای عبری گزارش دادند، رژیم صهیونیستی و آمریکا با توافقی از جنگ با ایران خارج شدند که به طور کلی یک تسلیم استراتژیک برای تل آویو و واشنگتن محسوب میشود.
به گزارش ایسنا، روزنامه معاریو نوشت، رژیم صهیونیستی و آمریکا از جنگ با ایران با توافقی خارج میشوند که به طور کلی یک تسلیم استراتژیک محسوب میشود.
این روزنامه نوشت: ۴۱ روز از جنگ و ۵۰۰۰ ساختمان ویران شده با پیروزی کوبنده ایران به پایان رسید و به زودی حزبالله قویتر از قبل خواهد بود.
این رسانهها اعلام کردند: ایران و همپیمانان آن ها طرفی به نظر میرسند که پیروز از این جنگ خارج میشوند. ایران در کشاندن اسرائیل و آمریکا به توافقی موفق شد که شامل عوامل تسلیم از سوی اسرائیل و آمریکا است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.