فوری | اولین واکنش اسرائیل به آتش‌بس ایران و آمریکا

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 03:40
یک مقام ارشد اسرائیلی با اشاره به غافلگیری صهیونیست‌ها از آنش‌بس موقت بین ایران و آمریکا، موضع رژیم متبوعش در این خصوص را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، یک مقام ارشد اسرائیلی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی کان درباره آتش‌بس دو هفته‌ای بین ایران و آمریکا گفت: ما از تصمیم ترامپ غافلگیر شدیم.

وی افزود: ما در آخرین لحظات و زمانی که به نظر می‌رسید همه‌چیز نهایی شده است، به‌روزرسانی‌هایی دریافت کردیم.

فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی همزمان با این موضع‌گیری مدعی شد ارتش اسرائیل‌ دقایقی پس از اعلام توقف جنگ، شلیک موشک از ایران به سمت جنوب اسرائیل را شناسایی کرده‌ است!

با این وجود، مقام ارشد اسرائیلی در گفت‌وگوی خود با شبکه کان تأکید کرد: ما به آتش‌بس پایبند هستیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.