کویت از شهروندان خواست امشب در خانه بمانند

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 22:43
همزمان با تهدیدهای ترامپ علیه ایران، وزارت کشور کویت از مردم این کشور خواست که از نیمه‌شب امشب تا صبح فردا در خانه بمانند.

به گزارش خبرآنلاین، وزارت کشور کویت از ساکنان این کشور خواست که از نیمه‌شب تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه در خانه‌های خود بمانند.

این «اقدام پیشگیرانه» هم‌زمان با بازه زمانی تهدیدات دونالد ترامپ علیه تهران صورت می‌گیرد.

این وزارتخانه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که این تصمیم «با هدف حفظ ایمنی، حمایت از عملیات‌های امنیتی و تضمین ثبات» اتخاذ شده است. در ادامه این پیام آمده است: «از همگان درخواست می‌شود از دستورالعمل‌ها پیروی کرده و با مقامات همکاری کنند.»

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.