بمب GBU-۳۹ SDB آمریکایی سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 17:33
بمب GBU-۳۹ SDB آمریکایی به صورت سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت.

به گزارش مشرق، یک عدد بمب GBU-۳۹ SDB در استان لرستان به صورت منفجر نشده و سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت.

این بمب با «قدرت تخریب بالا به رغم سبک بودن سرجنگی، سامانه‌های پیشرفته هدایت و کنترل، ضداختلال در GPS و ترکیب کامپوزیت بدنه بمب.

یگان کشف و خنثی سازی سپاه استان لرستان توانست سحرگاه ۱۸ فروردین، این بمب که آمریکایی ها پیش تر از افشای تکنولوژی آن واهمه فراوانی داشتند را، به طور سالم خنثی کنند.

بمب GBU-۳۹ SDB آمریکایی سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.