سوء استفاده تل آویو از جنگ ایران برای تشدید نسل کشی در غزه

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 16:48
رژیم صهیونیستی از تمرکز افکار عمومی جهان بر جنگ ایران و تبعات آن، به گسترش جنایتات جنگی خود در نوار غزه اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رژیم صهیونیستی در سایه توجه افکار عمومی در دنیا به جنگ ایران، اقدام به افزایش نسل کشی و کشتار مردم غزه می کند. در همین رابطه وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد در پی ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر به شهادت رسیده و ۴۴ نفر زخمی شده‌اند.

بنابر روایت مهر، به نوشته این بیانیه همچنان شماری از قربانیان زیر آوارها و در خیابان‌ها باقی مانده‌اند و تیم‌های امدادی به‌ دلیل شرایط موجود قادر به دسترسی به آنان نیستند.

این وزارتخانه اعلام کرد از زمان اعلام آتش‌بس در ۱۱ اکتبر تاکنون مجموع شهدا به ۷۳۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۲۰۳۴ نفر رسیده است. در این مدت، ۷۵۹ پیکر نیز از زیر آوار خارج شده است.

به این ترتیب، از آغاز جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون مجموع شهدا به ۷۲۳۱۲ نفر و شمار کلی مجروحان به ۱۷۲۱۳۴ نفر افزایش یافته است.

در همین رابطه محمود بصل سخنگوی سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد آنچه در این منطقه رخ می‌دهد، صرفاً یک بحران انسانی نیست، بلکه بیانگر فروپاشی کامل مؤلفه‌های زندگی است.

بصل سکوت نهادهای بین المللی نظیر سازمان ملل متحد و سازمان عفو بین‌الملل را نشانه شکست آشکار اخلاقی و انسانی دانست و افزود که اکثریت ساکنان غزه تحت فشار شوک‌های روانی مداوم ناشی از شرایط سخت و جنگی قرار دارند.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.